DIMISSION PÅ FØRSTE PARKET - OG BAGSÆDET

Corona eller ej, så havde Aalborg Tekniske Gymnasium 256 nyudklækkede studenter, der skulle dimittere, og når en forsamling på over 1000 mennesker i Musikkens Hus ligesom ikke rigtigt lod sig gøre inden for de gældende retningslinjer, så måtte det blive en drive-in-løsning på Dyrskuepladsen i Skalborg i stedet for.

Bevæbnet med masser af godt humør og de spritnye studenterhuer ankom studenterne med den nærmeste familie hver især i bil, hvor de modtog en lille goodiebag med champagne, vand og flødeboller - foruden, selvfølgelig, lidt pynt til bilerne.

Eleverne kom klassevis på scenen for at modtage deres eksamensbevis og give hånd, nej, albue til rektor. Der var selvfølgelig også lavet område til at hver klasse kunne få taget et klassebillede.

Derudover var der fællessang og overrækning af legater - alt sammen med til at gøre smilene endnu større på en dag, hvor det i virkeligheden var svært at finde noget at brokke sig over.

Se et galleri med masser af billeder fra dagen herunder - og tjek en lille stemningsvideo fra dagen nederst på siden.

Et kæmpe tak til Agri Nord for deres gavmildhed og store hjælp i forbindelse med afholdelse af dimissionen.