NYHEDER

Politisk debat forud for Europaparlamentsvalget den 9. juni

05.04.2024 Lige om lidt skal danskerne til stemmeurnerne. Derfor var der indkaldt til politisk debat på HTX forud for Europaparlamentsvalget den 9. juni.

Unik mini-værnepligtoplevelse for beredskabseleverne

15.03.2024 Elever fra Beredskabslinjen træder i samarbejde med HF Politilinjen fra Brønderslev ind i barakkerne på Aalborg og Skive kaserne til en mini-værnepligt.

Matematiktalenter skinner ved Georg Mohr-Konkurrencen

26.02.2024 De tre HTX-elever Daniel, Rune og Asger er gået videre til vinderseminaret i den landsdækkende matematikkonkurrence Georg Mohr.

NYHED

Spændende firma åbner dørene for eleverne fra Industrielt design

15.02.2024 Elever fra studieretningen Industrielt design skal besøge det verdenskendte arkitektfirma MVRDV ARCHITECTURE i Rotterdam.

NYHED

Elever på praktikmission for at redde truede dyrearter i Namibia

12.02.2024 Tre elever fra gymnasiets bæredygtige studieretning, Fremtid og samfund, er rejst til Namibia for at deltage i en to uger lang praktik hos Namibia Wildlife Rescue.

Vis flere